A weboldalunkon cookie-kat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. bővebb leírás
elfogadom

Gyakori kérdések

 

A vásárlás előtt is ajánljuk elolvasásra a vásárlói tájékoztatót, amiben sok fontos technikai információ található:

http://www.kukukk.hu/vasarlasi-tajekoztato

 

 

Milyen méret alapján válasszak a termékek közül?

 

Ide kattintva a mérettáblázat megtekinthető, ami segít eligazodni a szabvány méret számításában kor/súly/magasság függvényében.

MÉRETTÁBLÁZAT ezen linken érhető el: http://www.kukukk.hu/merettablazat

 

Mennyi idő és mennyibe kerül a szállítás?

A szállítási idő általában 2-3 munkanap. Egyedi termékek esetében 15-20 nap. A rendelés visszaigazoló e-mailben megadjuk a várható kiszállítási dátumot. A szállítási díjak fizetési mód függvényében változnak. GLS futárral történő kiszállítás díja 990 HUF. GLS futár utánvéttel történő szállítás díja 1190 HUF. 20.000 Ft felett ingyenes a szállítás!

 

Személyesen is át tudom venni a megrendelt termékeket?

Igen, személyesen is át tudja venni megrendelését Gödöllőn, a Kossuth L.u. 18. szám alatt. 

 

Hogyan tudok babaruhákat vásárolni?

Válassza ki a megvásárolni kívánt terméket, ehhez kattintson a termék alatti „BŐVEBBEN” ikonra, majd válassza ki a megfelelő méretet és nyomja meg a "KOSÁRBA" ikont. A megvásárolni kívánt mennyiséget a kosárba helyezett terméknél tudja beállítani. Amennyiben további termékeket is szeretne vásárolni, ismételje meg az előbb leírtakat vagy kattintson a „VISSZA A TERMÉKHEZ” ikonra. Amennyiben úgy gondolja, hogy befejezte a vásárlást, kérjük, kattintson az „IRÁNY A KOSÁRBA” szövegre

 

Rendeltem Önöktől egy babatakarót utánvétes szállítással, de a csomag nem érkezett meg. Mi tudok tenni?

Az utánvétes megrendelések esetében a megrendelés visszaigazolását követően általában még aznap, de legkésőbb a következő munkanapon futárt rendelünk a küldemény kézbesítésére, így Önnek 2-3 munkanapon belül meg kell kapnia a csomagot. Amennyiben ez nem történt meg, úgy előfordulhat, hogy rossz címet adott meg regisztrációkor vagy megrendeléskor, illetve kézbesítési hiba is lehet. Ilyen esetben mindenképpen lépjen velünk kapcsolatba, akár levélben az info@kukukk.hu címen, vagy telefonos elérhetőségeinken, hogy kiderítsük, mi is történt!

 

Rendeltem Önöktől egy babatakarót utánvétes szállítással, de sajnos el kellett utaznom és nem tudtam átvenni. Mit tudok tenni? Megkaphatom még?

Igen, megkaphatja a terméket, mert a futárszolgálat e-mailben tájékoztatja az újbóli kiszállítás időpontjáról, és lehetőséget kap arra is, hogy a kiszállítás időpontját egyeztesse a GLS futárával.

 

Rendeltem Önöktől egy babatakarót, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Ellenőrizze levelezőprogramjának SPAM mappáját is! Általában néhány órán belül, elküldjük a megrendelést visszaigazoló e-mailt, vagy felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval (ha valami probléma lenne a megrendeléssel), de maximum (munkanapokon) 48 órán belül mindenképpen. Amennyiben ez nem történik meg, kérjük keressen minket elérhetőségeinken.

 

Mobiltelefonról rendeltem Önöktől egy takarót, de nem kaptam megrendelés visszaigazoló e-mailt. Mi lehet ennek az oka?

Amennyiben, mobiltelefonról adta le rendelését, sajnos, akkor valóban nem kahatott visszaigazoló e-mailt, mert a mobilról leadott rendeléseket rendszerünk, még nem tudja fogadni. Kérjük, adja le rendelését PC-ről vagy Laptopról!

 

Rendeltem önöktől két terméket, de az egyik sajnos nem lett jó. Visszaküldhetem?

Igen, 8 napon belül visszaküldheti az adott terméket. Kérjük, e-mailben jelezze, hogy melyik terméket szeretné visszaküldeni. A visszaküldési- és cserefeltételekről e-mailben tájékoztatást küldünk.

 

Mikor és hogyan kapok számlát a vásárlásomról?

Az eredeti számlát alapesetben mindig a csomagban, a termékkel együtt küldjük.

 

Mit tegyek, ha sérült a csomagolás?

Az átvevő köteles az átvételkor a küldeményt a fuvarozó jelenlétében megvizsgálni és a külső csomagoláson észlelt sérülés esetén felbontani. A külső csomagoláson kívül a termékeket egyesével külön nejlonba is becsomagoljuk, így a külső csomagolás esetleges kisebb sérülése valószínűleg nem jelenti a termék sérülését. Amennyibe a termékben mégis sérülést talált, erről a fuvarozóval közösen jegyzőkönyvet kell felvenni, továbbá a sérülést és a kárt a GLS Kft.-nek haladéktalanul bejelenteni.

 

Megrendelés közben lefagyott a gépem. Hogy tudom ellenőrizni, hogy sikerült-e elküldenem az adott megrendelést?

Amennyiben a megrendelésének elküldése sikeres volt, úgy e-mailben néhány órán belül kapni fog egy visszaigazoló e-mailt. Ha ez nem történt meg, akkor valószínűleg nem sikerült a megrendelést rögzíteni. Nyugodtan leadhatja a megrendelést még egyszer, csak a megjegyzés rovatban tüntesse fel, hogy mi történt, így biztos nem fogjuk véletlenül kétszer kiküldeni a csomagot :)

 

Milyen hosszú nevet lehet egy takaróra hímezni?

A névre szóló takarókat legfeljebb 14 betűs nevekhez terveztük. Ha ennél hosszabb nevet szeretne, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk, mivel ebben az esetben a név elhelyezését vagy a betűk méretét egyeztetnünk kell.

 

Mennyi idő alatt készülnek el a takarók?

Egyedi termékeink elkészítését az átutalás beérkezését követően 15-20 napos határidővel tudjuk vállalni. Természetesen ez függ az adott időszakban rendelt takarók számától, mivel valamennyi névre szóló takaró egyedi módon készül.

 

Hogyan tudom meg, hogy elkészült a takaróm?

A névre szóló takarók elkészültéről mindenkit e-mailben értesítünk. Ezért is nagyon fontos, hogy pontosan adja meg az adatait. Ha már türelmetlen, lépjen velünk kapcsolatba és tájékoztatjuk a takaró várható elkészüléséről.

 

Módosíthatom-e a rendelésemet a rendelésvisszaigazolás megérkezését követően?

A rendelések visszaigazolása után már nem lehet módosítani, mert a takarók gyártása megkezdődik. Ezért kérjük, hogy alaposan nézze át a rendelését, és mindenképp valós adatokat adjon meg!

 

Rendelhetek egyszerre több terméket is?

Természetesen, webáruházunk termékeiből többet is rendelhet, és névre szóló, egyedi termékeinkre is ez vonatkozik!